RDW en Groenendijk waren al oude bekenden en het klikte opnieuw toen Groenendijk een nieuwe tender won. Een kledinglijn die de organisatie als geheel representeert én aan de individuele wensen van de dragers voldoet… Dát moet je hebben. En daar hebben we samen aan gewerkt. Met een draagpanel, met passessies op locatie en stevige kwaliteitswaarborging. Want zo werken we.
Belangrijk dat de mensen die ze dragen, kunnen meebeslissen over hun kleding. Hans Frankhuizen, Projectmanager en locatiemanager bij RDW: “De nieuwe kleding moest passen bij de uitstraling van RDW. Dat was stap 1. De basis die daaruit volgde, is vervolgens getest door 30 collega’s. 1 afgevaardigde van iedere locatie. Qua functionaliteit bleek er ruimte voor verbetering. Bijvoorbeeld een extra borstzakje. Daar waren we vanuit kantoor nooit opgekomen. Dus die draagtest was heel nuttig. Dat doet Groenendijk goed.”
Ook over de kwaliteit en het comfort is Hans te spreken: “Op basis van samples konden we dat goed beoordelen. Er werd continu met ons meegedacht. Prettig. En eventuele hobbels werden erg goed besproken met elkaar. De containerprijzen gingen bijvoorbeeld ineens omhoog. Fijn dat we dat op tijd wisten.”
Hans Frankhuizen
Projectmanager en locatiemanager bij RDW
De ruim 400 collega’s bij RDW kunnen gewoon zelf hun kleding online bestellen. Het gaat om een flinke lijn: polo’s, sweaters, spijkerbroeken, workers, overalls, bodywarmers, softshells, winterjassen, commandotruien, stofjassen en overhemden.
“Die bestelomgeving inrichten, da’s best een klus. Daar heeft Groenendijk ons veel werk uit handen genomen,” aldus Hans. “En alles rond digitale veiligheid is goed geregeld. Belangrijk! Ook fijn: al onze artikelen liggen gewoon op voorraad. Dus vandaag besteld is echt morgen geleverd. Dat bied je je collega’s graag. Zo kunnen ze gewoon lekker verder op werk.”
Weten hoe Groenendijk voor jouw organisatie kan werken? Bel vooral.