– PERSBERICHT –
Beekman en Groenendijk hebben besloten om samen te werken omdat ze een gemeenschappelijke visie delen. Ze versterken elkaar. Dankzij de creativiteit van Beekman en de operational excellence van Groenendijk kunnen ze hoogwaardige bedrijfskledingoplossingen aanbieden aan klanten en vernieuwing brengen in de branche.
Dyanne Beekman heeft internationaal haar sporen verdiend als het gaat om het design van bedrijfscollecties. Met haar eigenzinnige aanpak – ‘de DNA-analyse’ weet ze feilloos bloot te leggen wat een bedrijf wil uitstralen en hóe bedrijfskleding daaraan bijdraagt zonder een keurslijf te zijn.
De bedrijfskleding van Beekman is fashionable, sustainable en steevast met een kleine twist aan te passen aan de persoonlijke voorkeur van bedrijfsmedewerkers. Zo bewijst onder meer haar bestaande collectie D-cares (zorg), de lijn die ze ontwikkelde voor McDonald’s en restaurantketen ‘t Zusje. Een op maat gemaakt stijlboekje levert Beekman er altijd bij.
Groenendijk is al meer dan een kwart eeuw een toonaangevende producent en groothandel in bedrijfskleding. Ze hebben een maximale focus op duurzaamheid en circulariteit, waarbij productie, financiële stabiliteit, voorraadbeheer en nauwkeurige distributie centraal staan. Groenendijk’s bewezen expertise in het beheer van de gehele supply chain maakt hen de perfecte aanvulling op Beekman’s designs.
Dyanne Beekman: “Deze samenwerking maakt van één plus één drie. Samen zijn we nóg beter, waar we apart goed in zijn. We laten zien dat bij ons duurzaamheid geen streven is, maar een vaste waarde.’’
Jaap Groeneweg, Algemeen Directeur Groenendijk Bedrijfskleding: “Samenwerking in de huidige tijd is cruciaal voor innovatie en groei. Onze overtuiging is dat bedrijfskleding niet alleen functioneel, maar ook aantrekkelijk moet zijn, zodat medewerkers met trots voor de spiegel kunnen staan.”
Bron: Ron Steemers